top of page

כיצד לייצר הכנסה נוספת מהבית

כיצד לייצר הכנסה נוספת מהבית?

Young Designer

לא מוצאים עבודה?

המינוס בבנק לוחץ?

מחפשים הכנסה נוספת?

רוצים לעבוד מהבית בזמן הפנוי שלכם בלי בוס על הראש?

רוצים לפתוח עסק רווחי מהבית ולא יודעים מאיפה להתחיל?

רוצים להגדיל הכנסות במקום לקצץ בהוצאות?

על כל השאלות האלה ועוד ננסה לענות בפוסט הבא שמוקדש כולו בכדי ללמד אתכם כיצד ניתן לפתוח עסק רווחי מהבית , שיכול לשמש כעבודה צדדית נוספת או כמקור פרנסה נוסף להגדלת ההכנסות החודשיות שלכם!

במציאות הכלכלית בה אנו נמצאים אנו עדים למקרים בהם משפחות רבות נמצאות בחובות וצוברות גירעון חודשי שהולך ומתעמק ככל שהזמן חולף , לעיתים אף אם שני בני הזוג עובדים ומשתכרים יחדיו משכורות מכובדות , ההוצאות גבוהות מההכנסות והמינוס בבנק רק הולך ותופח.

במקרה היותר גרוע , אנו עדים למקרים בהם אנשים בגיל פנסיה נאלצים לעבוד ב שתי עבודות על מנת לכלכל את עצמם וסכום הפנסיה שהם צברו במהלך השנים הוא זעום ואפסי

נוצר מצב אבסורד שאנשים רבים מחפשים עבודה נוספת או מחפשים לעבוד מהבית בכדי לייצר הכנסה נוספת.

לפיכך את הפוסט הראשון שלנו באתר החדש החלטנו להקדיש לטובת מדריך קצר בנושא -

כיצד לייצר הכנסה נוספת מהבית?

הכנסה נוספת באמצעות עבודה מהבית- האם זה אפשרי?

בעבר לא היו אפשרויות רבות של עבודה מהבית ואם הייתה רוצה לחפש עבודה במודעות דרושים למיניהם , כיום , עם התקדמות עולם האינטרנט והרשתות החברתיות העולם הגדול נהפך לכפר גלובלי , ואפשרות של עבודה נוספת מהבית על מנת להגדיל הכנסות היא צעד ריאלי ביותר ויכול להיות גם מאוד רווחי , אם יודעים לתכנן ולבנות את העסק החדש שלנו בצורה הנכונה.

מה היתרונות של עבודה מהבית?

היתרונות של עבודה מהבית הן רבות - לא צריך לחפור במודעות דרושים ולחפש כל מיני עבודות מזדמנות , אין צורך לשלם שכירות על משרד או שטח עבודה נוסף,אפשר לארגן את סדר היום איך שאנחנו רוצים , לעבוד בקצב שלנו , ולקבוע את לוח הזמנים בהתאם למה שמתאים לנו ,תמיד אפשר להישאר לעבוד עד מאוחר , והכי חשוב לא צריך להיתקע בפקקים מה שחוסך לנו כסף וזמן יקר על נסיעות מיותרות.

אז איך מתחילים לבנות עסק מהבית?

קודם כל הדבר הכי חשוב זה ליצור בבית סביבת עבודה נפרדת , חדר מחשב, עליית גג קטנה , פינה בחדר או כל מקום אחר שאתם מרגישים בו נוח , חשוב ליצור הפרדה בין סביבת החיים הרגילה בבית לבין פינת העבודה , בשלב הראשון נייצר לנו מקום כזה נסדר לנו אותו בצורה שתיתן לנו השראה ונוכל לעבוד בה בצורה רגוע ורצינית על מנת שנוכל לתת לצד היצירתי שלנו לפרוץ החוצה ונוכל באמת לעשות הפרדה מחיי היומיום ולעבוד בצורה רצינית....

יאללה מצאתי פינת עבודה קטנה ונוח ... קניתי מחשב וטאבלט ... מה הלאה?

הדבר הבא הכי חשוב הוא הצבת יעדים, תגדיר לעצמך לוח זמנים שתוכל לעמוד בו, כמה שעות בשבוע תוכל להקדיש לעבודה החדשה שלך, באיזה שעות תוכל לעבוד , אולי רק בכמה ימים מסויימים במהלך השבוע , חשוב לקבוע לוח זמנים שתרגיש נוח איתו , חשוב שלוח הזמנים יהיה מציאותי , תחשוב עם עצמך כמה שעות באמת תוכל להקדיש לעבודה מהבית , חשוב שבשעות שקבעת לעצמך באמת תהיה פרודוקטיבי ותייצר עבודה והכי חשוב להתרחק מאזורים מסיחי דעת בבית כגון : המיטה , הטלוויזיה והמטבח!

נקודה חשובה נוספת , היא פתיחת תיק במע"מ ובמס הכנסה , לעסק מתחיל העדיפות היא תמיד לפתוח "עוסק פטור" ולא עוסק מורשה, הניהול הרבה יותר קל , אין צורך לשלם מע"מ אלא רק מס הכנסה במקדמות דו חודשיות ולהגיש דו"ח שנתי , לכן אפשר גם לתמחר את השירות או המוצר שלנו במחיר זול בכ 10-20% מהמתחרים וכך לתת ללקוח מחיר אטרקטיבי יותר...

טוב אז הגדרתי יעדים , בניתי לו"ז מפורט , יש לי מספר עוסק ופנקס קבלות...אני יושב מול המחשב מה עושים עכשיו?

שאלה יפה, נתחיל עם כמה נתונים מעניינים:

ע"פ כתבה מעיתון גלובס שהתפרסמה ב תאריך 17.1.2013: סיכום 2012: בישראל יש 4 מיליון גולשים באינטרנט ביום

עפ"י הוועדה למדרוג, מספר גולשי האינטרנט היומי גדול בכ-20% ממספרם היומי של צופי הטלוויזיה, קוראי העיתונים ומאזיני תחנות הרדיו

מספר גולשי האינטרנט "מספר גולשי האינטרנט היומי גדול בכ-20% ממספרם היומי של צופי הטלוויזיה, קוראי העיתונים ומאזיני תחנות הרדיו - כך עולה מסיכום שנת 2012 של הוועדה למדרוג הגלישה באינטרנט.

על-פי הסיכום, כמות הגולשים היומית עומדת על 4 מיליון גולשים. זאת, בעוד שכמות הצופים היומית בערוצי הברודקאסט ובערוצי הכבלים והלוויין עומדת על 2.48 מיליון. כשמוסיפים לכך את קוראי העיתונים היומיים ואת מאזיני הרדיו מגיעים ל-3.3 מיליון איש, ומכאן לפער האמור בינם לבין גולשי האינטרנט.

נתוני הוועדה מצביעים על כך שבישראל יש 5.2 מיליון גולשי אינטרנט, המהווים 77% מהאוכלוסייה. 91.8% מהם גולשים מהמחשב (נייח או לפטופ), בעוד 46% גולשים מהמובייל ו-18% גולשים מהטאבלט.

אלו נתונים משנת 2012, מאז המספרים גדלו בעוד כ 10-15% עם השתלטות הסמארטפונים הטאבלטים והרשתות החברתיות על חיינו. המשמעות של המיספר האסטרונומי הזה , שקהל היעד שלנו לייצר הכנסה נמצא באינטרנט!

טוב , אז מה אפשר לעשות באמצעות האינטרנט על מנת לייצר הכנסה נוספת?

קודם כל , לכל אחד יש תחום מסויים שהוא טוב בו ,החל מאפיית עוגות , שיפוצים , הדרכה בתחום מסויים , מכירות ואפילו סריגה , במקום לפתוח עסק פיזי שכרוך בהשקעת הון ראשוני עצום , אפשר להפוך את העסק לוירטואלי ולפתוח אותו ברשת , קהל היעד שלכם הוא כבר רחב יותר מאשר כל חנות או עסק פיזי שתפתחו, פשוט צריך לדעת איך לשווק אותו בצורה הנכונה!

אם בכל זאת אתם רוצים כמה רעיונות נציין בפניכם את האפשרויות העיסקיות הרווחיות ביותר באינטרנט כיום:

  • קורסים אינטרנטיים : למי מאיתנו אין איזה ידע כלשהו שהוא רכש במהלך השנים כגון : פתיחת סתימות , תיקון מזגנים , בניית טיסנים או כל דבר אחר, ידע במתמטיקה או כל תחום אחר , ידע = כסף , לעיתים הידע שיש לכם שנראה לכם ברור מאליו , זה בדיוק מה שהגולש שלנו ממש רוצה ללמוד עכשיו , והוא מוכן לשלם כסף על מנת ליצפות במדריכים שלכם!תוכלו להפוך את הידע שלכם לכסף ע"י מכירת קורסים מצולמים באינטרנט. תוכלו לפתוח אתר אינטרנט ייעודי ולשווק את הסרטונים שלכם תמורת תשלום.

  • שיווק תוכניות שותפים : WOW , שיווק תוכניות שותפים זה נושא שמצריך פוסט נפרד, הרעיון הוא לשווק מוצרים או שירותים שונים ולקבל עמלה עבור כל מכירה / הפניה / לידהרשת מוצפת בתוכניות שותפים בכל תחום אפשרי וכל אחד יכול למצא את התחום המתאים לו לדוגמא :

תוכנית שותפים של עליאקספרס כל מה שצריך הוא לפרסם מוצרים של עלי אקספרס ליהנות מעמלה של 5-10% על כל הקניות של הלקוח במהלך חודש שלם!

שימו לב לדוגמא – 647.74$ בחודש שהם כמעט 2400 ש"ח רק מרווחים בתוכנית שותפים – מטורף!

חלק מהאפשרויות לשיווק תוכנית שותפים הוא פתיחת אתר אינטרנט יעודי לנושא והצגת מוצרים לדוגמא , עם ביקורות וכו'....

1.PNG

  • כתיבת תוכן: תוכן הוא המלך , יש היום ביקוש רב לכותבי תוכן , לעיתים לבעלי עסקים אין את הזמן הדרוש גם להתעסק בקידום וניהול העסק וגם בכתיבת תכנים לאתר האינטרנט ודף הפייסבוק שלהם, הבסיס של קידום ברשת היום הוא כתיבת תוכן איכותי שנותם ערך מוסף לגולש וגורם לו להישאר באתר , לכן אם ניחנת בכושר כתיבה מעולה , תוכל להרוויח מזה כסף !

  • פתיחת אתר מכירות באינטרנט : הרבה אנשים התאהבו בביצוע הרכישות שלהם באינטרנט והמגמה של ביצוע רכישות באמצעות האינטרנט נמצא בעלייה חדה ומתמדת , ללקוח זה זול יותר , נוח יותר , לא צריך לצאת מהבית , אפשר לעשות סקר שוק ולמצא את המחיר הזול ביותר , ועם כלים כמו PAYPAL שמציע תשלום מאובטח ברמה הגבוהה בעולם , אפשר לבצע קניות ברשת ללא שום חשש.לך כבעל עסק זה מצמצם את עלויות תחזוקת העסק לאפסיות.תוכלו לבחור ב 2 אסטרטגיות מאוד רווחיות ולפתוח חנות רווחית באינטרנט ללא מאמץ מיוחד: (גם נושא זה דורש פוסט שלם בפני עצמו) א. הזמנת סחורה מאתרים כגון עליאקספרס ואיביי ומכירה באתר האינטרנט ב. פירסום מוצרים מעלי אקספרס ואיביי ומשלוח ללקוח בצורה של DROPSHIPING

  • בניית אתרים : אחד התחומים החמים והרווחיים ביותר ברשת היום הוא התחום של בנייה ועיצוב אתרי האינטרנט , פשוט בלתי נתפס כמה ביקוש יש בשוק בנית האתרים ויש לכך מספר גורמים עיקריים : א. אף עסק לא יכול להתקיים היום ללא נוכחות אינטרנטית ראויה ( ולא דף פייסבוק הוא לא נוכחות מספיקה לעסק). ב. אתר אינטרנט הוא הכרטיס ביקור והפנים של העסק במציאות של שנת 2014 ועם נתונים כפי שהצגנו קודם 4 מיליון גולשים ביום רק בישראל ו2.1 מיליארד בעולם – פשוט חייבים להיות שם. ג. האינטרנט הוא פלטפורמת השיווק הגדולה והרווחית ביותר היום יותר מכל ערוץ טלווזיה או עיתון ד. הרבה עסקים תקועים עם אתר אינטרנט מיושן ולא עדכני ורוצים לשדרג אותו ולבנות אתר אינטרנט חדש ומרשים שיגייס לקוחות נוספים. ה. בניית אתר אינטרנט היא כבר לא משימה מורכבת ויקרה כפי שהיה בעבר , עם חברות כמו WIX ו LOGOSITE שמציעות פלטפורמה לבניית אתר אינטרנט בשיטת "עשה זאת בעצמך "באמצעות ממשק גרירה פשוט וידידותי , כל אחד יכול לבנות היום אתר אינטרנט לבד בקלות ופשטות , אולם , לרוב בעלי העסקים אין את הזמן להשקיע בלימוד המערכת ובניית האתר כך שנוצרה קרקע מעולה וריווחית למעצבים גרפים אפילו אם הם בתחילת דרכם להכנס לתחום של בניית האתרים , בחברת LOGOSITE לדוגמא מציעים בנייה ועיצוב אתר אינטרנט על במחיר של החל מ 99 ש"ח!

ו. מערכת LOGOSITE היא כל כך נוחה ופשוטה לשימוש , כך שגם אם אין לך ידע בעיצוב גרפי , אחרי שתבנה לעצמך אתר אינטרנט בחינם , תוכל לבנות אתרי אינטרנט מדהימים ללקוחותיך , ולגרוף רווחים נאים ביותר!

כל מה שאתה צריך הוא לבחור תבנית שמתאימה לך ממאות התבניות הקיימות , להכניס את הטקסטים שלך , להוסיף תמונות ממאגר של אלפי תמונות חינם עם רישיון שימוש מסחרי , ותוך זמן קצר האתר שלך באויר, כך שתוכל להפוך את העסק החדש שלך מהבית למכונת מזומנים! לניסיון ופתיחת אתר חינם לחץ כאן!

עד כאן להפעם , מקווים שנהנתים מהפוסט שלנו , המשך יבוא בפוסט הבא .

בינתיים אתם מוזמנים לעשות לנו לייק, ואם אתם זקוקים לסיוע בהרמת העסק החדש שלכם מהבית, אתם מוזמנים לפנות אלינו ליעוץ חינם :

LOGOSITE בניית אתרים – בול כל מה שאתה צריך , בלחיצת כפתור!

LOGO 31.8.2014A.png

|03-6433771 | www.LogoSite.org | info@Logosite.co.il |

פוסטים מומלצים
פוסטים אחרונים
ארכיון
חיפוש תגיות
No tags yet.
חפשו אותנו
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page